10.02.2016

Elmali kurabiye


Elmali kurabiye yaptim bu gün ama ilk defa hazir hamurla yaptim.Denemek icin almis buzdolabinda unutmusum tarigi gecmeden yapayim dedim ne yapicagima karar veremedim aklima attali hamur oldugu icin kurabiye geldi.2 elmayi soyup minicik dogradim 2 tatli kasigi seker ve tarcin ilave ettim hamuru 12 parcaya böldüm ortasina hamurun elmalardan bol koydum ortada gelisi güzel topladim hazneli tepsinin gözlerine yerlestirdim 180 derecede pisirdim yaglamadim kabim yag istemiyor aslinda.Alt üst güzel kizardi cikardim kapta sogudu cikarmadan pudra sekeri ektim.Peki ben nerden bunu bulucam yada hazir olmasin derseniz basit bir kücük beze olucak kadar kurabiye hamuru yagli sekerli ve yumurtali hamur yapila bilinir Tart hamuru gibi.Bu denemelik oldu yoklukta acilliyetlerde cok uygun.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder