9.02.2016

incik firin yogurt soslu


incikleri yikadim kuruladim iyi isinmis Düdüklüye koydum üstünü bir kapakla kapadim arkali önlü hic yag koyma  mühürledim.2 bardak su ve tuz atarak kisik ateste yaklasik 1 saat pisirdim ve 
incikleri  güvecine aldim incikleri cok iyi pismisti nerdeyse kemikten dökülüyordu dikkatli yerlestirdim seramik güvece diger tarafda 1 kasik un yarim limon suyu 3 dolu kasik yogurt biraz karabiber ve kasikla üstünden yagi alinmis etin suyunu koydum.Bu sos´u incigin üstüne döktüm firina verdim sos fokurdamaya baslayinca inciklerin arkasin cevirdim kisa bir süre daha bu sekilde pisti firini kapadim yaklasik yarim saat firinda kaldi sos cok suyunu cekmemeli! yaninda soganli tereyagli biberli patates kavurmasi ve kasik ayrani ile ikram ettim.ben yerken birazda kekik ve pulbiber ektim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder