16.02.2016

Kuru fasulye Haslanmadan yapiliyor.

Kuru Fasulyeyi yaklasik 2,3 yil önceye kadar Anam Babam usulü yapiyordum artik gene kendi aklimla bir gün zamansizliktan yaptigimda cok begendik ve ayrica gazi daha az hatta yok denecek kadar az gaz yaptigini gördüm .lezzet daha fazla cünkü haslayip suyunu dökmüyoruz tüm vitamini ve tadi icinde kaliyor yapmamis olanlara tavsiye ederim. Düdüklüye yag koyuyorum salcayi kavuruyorum icine yikanmis et ve kuru fasulyeyi tuzu ve 2 tane bütün sogan koyuyorum yeterli suyunu koyup kaynayinca cok kisiyorum altini hep diyorum ya kahve isisi yaklasik 100 derece falan oluyor 1 saaten fazla pisiyor fasulyede pismis oluyor hatta helemesi dökülüyor.Bunu yemek sayfamda cok tavsiye ederek paylastim simdi bakiyorum yemek sitelerinde bu usul moda oldu.Her zaman derim aklin yolu birdir benim aklima gelen baskasininda aklina gelebilir. Aslinda gazi yapan zariyla yedigimiz kuru sogan ve tursulardir.
Fotografta görülen limon tursusu 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder