17.03.2016

BAT -Tokatdan

BAT- Tokatin meshur Bat tarifi Yarim su bardagi su bardagi mercimek haslanir bensuyunu suzdüm biraz ek sicak su ekledim yarim cay bardagi, ince bulguru 
koydum sisti icinde diger tarafta domates ve biber salcalarindan ilave ettim yeni actim kavanozlari taze salca daha iyi oluyor.Ve bol yesillik ekledim ince kiyilmis Dereotu, Reyhan,maydonoz,ve Taze nane ve taze sogan dogradim salataligin cekirdeksiz kismini biraz dogradim cok az domates ekledim,karabiber pulbiber





,tuz,limon suyu nar suyu biraz zeytinyagi koydum.sulu bir ic oluyor.üstünede iri cekilmis ceviz ilave ettim (Ceviz cok yakisiyor mutlaka olmali) sunumu olmazsa olmasi taze asma yapragi olmali ben gecen yazdan hasliyarak dolaba koydugum Canakkale kücük kuyunun ipek gibi bir o kadarda eksi yapragiyla ikram ettim ben ölcüleri az yaptim genede cok oldu Not- saltalik ve domatesi kendim ilave ettim cok yakisti Afiyetle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder