1.03.2016

Citir Tartoletlerde soslu kizartma

Burada hazir satilan bir yaprak hamurdan 10 tane cikardim ,bu hamur tuzlu oluyor bu tarz seylere kullaniliyor ayrica taze hamur buzluktan degil.Silikon kaselerimi distan yagladim saniyede gelisi güzel kapladim 200 derecede isnmis firinda pisirdim peblelesince kaplardan cikardim bu seferde ic kisimalarini pisirdim kisa sürede oluyor, icinede 1 kabak 1 patlican sari ve yesil büyük hollanda biberi 150 gr isriridye mantarini ayri ayri kizartip bir kasede tuzladim diger tarafda 3 domates rendesine 3 sarimsak dogradim birazda zeytinyagi ve tuz ekledim kisik ateste suyunu cekip kivam alinca birkac dal taze reyhan attim.Kizartmalari kaselere koydum üstüne bol domates sos ve en üstüne sarimsakli yogurt ekledim ve afiyetle Gelin kaynana yedik :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder