21.03.2016

Kremali pasta muzlu ve cikolatali

 Muzlu cikolatali pasta - Hazir üc katli kek kullandim arasina muhallebi pisirdim bildik 400 gram süt 2 kasik un 4 kasik kadar seker ile pisirilir 50 gr tereyagiyla cirptim yarim paket vanilya koydum karistirdm.ilk tabana yarisini koydum üstüne büyük bir muz dogradim aynisini ikinci katada yaptim.400 gram soguk süt ve 3 paket krem santiyi cirptim yanliz ben cok az dogal soguk kullanilan jelatin ekledim kendi kafama göre sivadim pastami üstüne kuvertüre cikolata rendeleyip kalan kremayi bir posette koyarak kücük tepecikler SIKTIM üstünede evde olan dekorasyon icin olan cikolatalardan koydum.Aksamdan yaptim .Kilit kapla dolapda dinlendi ertesi günü hazirdanda cok güzel oldu Jelatini koymma ertesi günü daha kati olmasi icindi ama ayni  süt dilimi tadinda oldu kremasi.Mutlaka kremsantiyi ölcüsünden az sütle yapinki sonuc iyi olsun.




Cocuklar mum üflemeyi cok severler Yagmurum icin mum koyduk onuda amcasi dayanamadi söndürdü :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder