28.04.2016

Hindistan Cevizli Bisküvi

kendi tarifim hindistan cevizli Bisküvi kurabiyede diye biliriz amam yenmesi ince ve citir oldugundan ben bisküvi diyorum.1 cay bardagi hindistan cevizi,2 cay bardagi pudra sekeri,1 dolu kasik yogurt ,yarim paket kbartma yarim paket vanilya,1 cay bardagi sivi yag yada erimis tereyagi,Aldigi kadar un.Kivami kurabiye kivaminda olmali ben 50 yillik bir makineyle sekil verdim siz elle yapabilirsiniz cünkü biraz yagli oldugu icin baska olmaz sanirim.önceden isittigim 170 derecede pisirdim kenerlari koyulainca tepsiyi cikartttim bir spatullayla tepsiden aldim sicakken yapilmali bu islem sogudumu almazsiniz yada yagli kagit kullanin amam ben kurabiyede kullanmam cok citir incecik bir büskivi oluyor.amam siz tabi kalin farkli sekilde yapabilirsiniz.bayatlamaz garantidir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder