15.04.2016

Sütlü mahlepli Pamuk pogaca


Sütlü mahlepli Pamuk pogaca 
solak oglum benim ama israrla sag eline verdim fircayi o gene sola aliyordu bayagi mücadele ettik  :)



Resim yazısı ekle
Sütlü mahlepli pamuk pogaca - 1.5 ilik sütün icine 1 pakmaya koydum erittim 3 corba kasigi seker 1 corba kasigi tuz 1 cay kasigi mahlep sevenler cok daha fazla koyabilir 2 yumurta aki sarisi üste 1 su bardagida sivi yag yarim bardak kadarsa su ile alabildigi kadar un yaklasik 1 kilo un aliyor bu hamur

Ben mikro dalgaya koyuyorum tabiki calismiyor dar kapali yerde üstünü örtmeden cok cabuk mayalaniyor ovucumda icini koydum kapadim yarim saatte tepsi mayasi oldu Sarpiliskomla  da biraz sütle ciptigim yumurtayi sürdük 220 derecede pisirdik biz cörek  seviyorut susam hashas da cok güzel oluryor bu tarz cörek pogacalarda cörek diyorum mayali oldugu icin  aslinda pogaca kiyir citir olur yerken kiyir kiyir dökülür  o tarfte bu blogta var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder