22.05.2016

Cilekli cheesecake

Cilekli Cheesecake
 kaliteli pandispanya taban
500 gr Magerquark siz tatli labneyle yari yariya tatli lor yada süzme yogurt karistira bilirsiniz mutlaka tali olmali
yarim paket toz soguk yapilan jilatin
1 orta boy pudra sekeri
1 paket yanilyali seker:
1 kac damla limon yagi yada ceyrek limon kabugu rendesi
tüm malzemeyi bir kasikla karistirip bir spatulla ile yayin üstüne yikanmis süzülmüs yarim kilo cilegi ortadan kesip tam kesmeden acarak harcin üstüne distan ice dogru dizin.Ben yakalsik 6,7 tane buzluktaki cilegi sekerle kaynattim biraz seker ve yaklasik 200 ml su ile. Soguduktan sonra süzdüm icine 1 paket kirmizi  pasta jölesi ekledim karistirip pisirdim cok fokrudamasin ki cam gib olmali.ilik olarak bir firca ile disa tasirmadan acik her alana doldurulur kisa zamanda donucaktir ister kahve isterseniz cay hatta soguk bir limonata esliginde koca bir dilim yiye bilirsiniz.Ben yazdigim gibi yagsiz Almanyanin kahvaltilik süzme yogurdunu kullandim bizimkine yakin olan tatli olan süzmedir.Cok kisi quarkin aslinda süzme yogurt oldugunu bilmiyor ama cok yakindir Afiyet olsun...














 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder