14.09.2016

Zeytinyagli patlican

Zeytinyağlı patlıcan
2 patlıcan 
2 domates 
2diş sarımsak
2 tane 3 burun biber 
1orta boy soğan
Zeytinyağı ve tuz ayarı size kalmış
Patlıcanın kabuğunu tamamen soydum alacalıda soya bilirsiniz. Ben,böyle akça pakça da severim alacalıda soyarım.
Patlıcanları 3 parçaya kestim ve kestiğim parçaları iri jülyen doğradım.
Domateslerin kabuklarını soydum minik küp doğradım.
Biberler iri doğrandı soğanlar çeyrek ay doğranıp sarımsaklarda iri doğranıp tuz ve zeytinyağı ile harmanlandı ben üstüne yağlı kağıt kapatıp silex de pişirdim siz fırın ve kapağı kapalı buharını kaçırmadan pişire bilirsiniz.
Olay basit ister sıcak,ister ılık ,isterseniz buz gibi soğuk yiyin.
Hem yemek ,hemde meze olur Can'ınız Nasıl isterse ben üstüne taze nane ve maydonozda doğradım soğuduktan sonra canlı rengi gitmesin diye sonra karıştırdım.
Yanına makarna eşliğinde bayağıda öğün oluyor benden söylemesi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder