1.02.2016

Visneli Cikolatali Pasta

Bu gün yaptim ,Cikolatali yas pastayi evdeki malzemelerle yaptim.Önce tabanini yaptim.Tabani icin cember seramik kalip kullandim Yapilisi:Taban icin 2 cay bardagi un,2 cay bardagi seker,1 yumurta ,1 cay bardagi zeytinyagi,yarim paket kabartma tozu,1 paket vanilya hepsini beraber cirpiyorum ben telle biraz kati hamur oluyor kaliba koyup spatula ile düzeldip önceden isitilmis firinda 160 derecede üstü kahve rengine dönene kadar pisirdim bir kürdanla kontrol ettim.Kek´i kaliptan cikarmadan soguduktan sonra bir visne koydum ben komposta visne kullandim suyunu süzdüm tanelerini kullandim Almanyada bu sekilde satiliyor.Ve 1 paket kakaolu puding pisirdim ,dr oetker kullandim tarifinden 100 ml az süt koydum ve pismeye yakin 50 gr sütlü kuvertüre cikolata ekledim puding pisince icine 50 gr tereyagi ekledim yanlizca tele cirptim ve sicakligiyla visnelerin üstüne döktüm.soguduktan sonra cabuk sogudu üstüne ayni kuvertür cikolatayi rendenin büyük gözüyle trasladim bolca ve cikolatali santi yaptim gene eksik sütle ve basit bir buzluk torbasinin ucunu minik kestim ve tirtilli ucu koyarak kremayla süsledim birazda yanlarina sürdüm torba cöpe gitti krema torbam temiz kaldi :) buzdolabina koydum yaklasik 3 saat sonra yedik.Benim bu güne yedigim en hafif ve en güzel pastaydi abartisiz.sanki tarifi yaparken uzun gibi gibi geliyor ama aslinda cok sade ve basit...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder