1.02.2016

Cörek


Dogaclama bir model daha önce benim görmedigim bu modeli devam ettirecegim .

aklin yolu birdir yapilmis oldugunu düsünüyorum Cok sevdim her zaman yaptigim cörek hamurumdan yani acma hamurun dan yaptim.Kücük bezelerden cubuklar yaptim pizza bicagiyla her cubugu ortadan kestim oyun gibi oldu :) ve ters yöne burdum ve spiral gibi sardim .Birazda tepside mayalanan cöreklere sütlü yumurta sürdüm 200 derecede pisirdim..Hörnchen♥ 1 kilo un,1 su bardagi ilik su ,1 su bardagi zeytinyagi,birbucuk su bardagi süt ,3 yumurta aki, 1 corba kasigi tuz ,3 corba kasigi toz seker , 1 maya, ben kuru maya kullandim 3 paket.Tüm malzemelerle ele yapisan bir hamur yogurdum mayasi gelince 3 esit parcaya böldüm,tezgahimi zeytinyagiyla yaglayip yumusacik hamurumu elimi yaglayip elimle actim saniyede oluyor,12 esit parcaya ayirdim ve seklini verdim 36 tane cikiyor 1 kilo undan benim yaklasik 30 yillik tarifim cok sevdigim bir dostumdan ögrenmistim bendende cok insan ögrendi .icine istediginiz malzemeyi koya bilirsiniz,kuru üzüm cok yakisiyor tavsiyemdir






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder