3.02.2016

Cilekli Cheesecake

Cilekli CheesecakeCilekli Cheesecake Cok pratik bir pasta oldu hemde lezzetli hemde cok ucuz bir cilekli peynirli pasta.Yapilisi : Ben hazir taban kullandim 250 gr Quark kullandim Türkiyede tatli süzme yogurt olur icine biraz sulandirilmiz tatsiz toz jelatin kullandim biraz seker ve icine yarim limon kabugu rendesi ekledim ekledim tabana yaydim üstünede yaklasik 800 gr yikanmis cok iyi tek tek kurutulmus tabani kesilmis cilekleri dizdim üstünede 50 gr benmari usuli erimis beyaz cikolatayi bir catalla cileklerin üstüne serpistirdim serviside cirpilmis kremayla yaptim En güzelide soguk cilegin üstündeki citir cikalata tabi peynir kismindaki o limon rayihasi ferahlik veriyor Tavsiye ediyorum cok kisa zamanda ve cok pratik ve ucuz 8 kisilik bir pastayi cilegin bol oldugu simdi yapalim ve ikram edelim ne dersiniz okudugunuz ve takip ettiginiz icin cok tesekkür ederim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder