14.02.2016

Pastirmali rulo börek






Evde Türkiyeden yufkam vardi 1 yumurta 1 bardak süt biraz suyla ciptim tezgaha yufkayi yaydim kasikla gelisi güzel sos serptim üstünde salataya gezdirir gibi sivi yag gezdirdim. zarf gibi kapadim üstede biraz sos gezdirdim ikinci yufkayida zarfin üstüne yaydim ayni islemi yaptim iki zarf üst üste oldu yani 4 kat olmus oldu mantiken öyle.Bol rende kasar ve parcalanmis pastirma serptim bu arada ic size kalmis rulo sardim ve orta kalinlikta kesip tepsiye yerlestirdim ayni kaseye 100 gr yogurt ve 1 yumurtayi cirptim böreklerin üstüne bol fircayla sürdüm birazda kenarlara sürdüm üstüne cörek otu serptim firini 200 dereceye actim iyice isindiktan sonra o arada dinlenen börekleri koydum üstü veyanlari kizarana kadar pisti cok kolay en az 4 kisilik cay saatinde davette 8 kisilik lezzetli börek oldu.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder