16.04.2016

Türlü

Türlü evde olanlarla oldu cok az orta yagli dana kiyma kullandim.biraz icinde bulunsun diye etsizde olur tavuk etiylede kusbasi etlede zevke kalmis.Biz Bayramda cok et tükettik biraz kiymali yapmak istedim yakisti.iki orta boy sogan döküm güvec tavamda kavruldu cok kavurmam ben bu tarz yemeklerde. 150 gr kadar kiymayla kavurdum,cok az bir salca" karisiktir benimki"2 domates kabuklari soyulmus ve minik dogranmis olarak, onunlada cevirdim biraz ve sebzeleri ekledim icine derin dondurusundanda biraz taze börülce 3 sarimsak üste sarimsak gibi duranda kerivizin kök kismidir tuz ve cok az orta kisima sicak su yarim cay bardagi kadar.üstüne yagli kagit ve kapagini siki kapadim kisik ateste yaklasik 35 dakika pisti.Normalde su koymam ama patates´de olunca gerekiyor yoksa sebzeler kendi suyunu biraktigi icin gerek olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder