18.05.2016

Muzlu cikalatali pasta Pasta yemek icin bahanemiz cok bu gün 18 Mayis hem dogum günüm hemde kizimle damadimin evlilik yil dönümleri

Dedigim gibi bize bahane cok pasta yemek icin bu günde onlardan biri :) Allah ne verdiyse evde var olanlarla yaptim.
Hazir taban vardi 2 olmus muz dilimleri dizdim 1 paket cikolatali muhallebi pisirdim yaklasik 100 ml süt az koydum daha koyu olsun diye.pisirdigim muhallebiye 30 gram kadar tereyagi koydum cirptim telle hemen muzlarin üstüne yaydim.1 paket krem santiyide 150 ml soguk süt ve 1 tatli kasigi kakao ile cirptim ve bir buzlik posetine koydum ikisinide buzdolabina koydum yarim saat bekledi poseti alttan cok uctan kestim önce distaki sekilleri yaptim findik koydum cok uygun oluyor citir findik kalanida ortaya yaydim ve dagitmadan cok tirtirladim bu kadar basit ve lezzetli oldu bizede yemek düstü :) 

 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder