18.05.2016

Soganli Enginar nedir derseniz Sevinc`in uydurmasidir yapan olursa bana tesekkür edecektir biliyorum bu gün bende kendime tesekkür ettim cünkü

Bu gün Enginar dolmasi yapicaktim zaten karbonhidrati kesmisim neyle doldurayim derken 2 orta boy sogani incecik kiydim maydonoz ,dereotu ve kabuklari ile incecik orta boy domates  dogradim.Nane tuz ve karabiber koydum 1 kasik zeytinyagi ile ovdum.1 tane enginarin sivri uclarini kestim ve limonlu suda bir kac dakika hasladim ,süzdüm ortasini cikardim tüylere kadar .Ortasini bol doldursim distan iclerini doldurdum yapraklarin tam geldi ic. Minik bir tencereye koydum yarim bardak su yandan koydum biraz tuz ve limon suyu ekledim kapagini kapadim kaynamaya cikinca kisik 40 dakika pisirdim tabaga aldim kalan suyu yani sos`u da servis yaptim ici yiyip yapraklari sos`a batirip yiyince cok muhtesem oldu sos zaten kafaya dikilecek gibiydi tuzu ona göre koyun fazla olunca tadi bozulur.O icin, suyu da karisiyor cok lezzetli oluyor tavsiye ederim.Birde en sonda canak cikacak düylü bölümü ayirin canak da ayni sekilde yeniyor 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder