20.02.2016

Bütün portakal receli

Bütün portakal receli Portakal tatlisi ve ya receli Bütün yapildi iciyle ,Bütün portkali rendenin ince tarafinda 
üst asidini alin... ayni diger portakal recelini yaptigimiz gibi en az az 4 kere bütün halde hasliyoruz ve her seferinde suyunu döküp yeniden kaynar su ekleyip bu islemi 4 defa yapiyoruz en az 4 ,5 dakika haslama islemini yapiyoruz. dedigim gibi en az 4 kere yapin sonra son suyuda kaynar su koyup en az 3 gün suyunu gün icinde degistirin soguk su ile.Kalin dilimler halinde kesip önceden kaynattigimiz serbete atiyor bu sekilde yumusayip kivam almasini sagliyoruz, serbeti bol olmali dilimler serbete gömülmeli saklama kabinda...Bir cimdik limon tuz atiyorum ben indirmeye yakin.Bu tatliyi sofraya ufak parcalara bölerek recel olarak getire bilirsiniz yada tatli olarak yiye bilirsiniz, dondurmada ve peynirli pastalara cok yakisiyor. Portakal receli yani portakal tatlisini lütfen cok yapin ertesi yil dahada güzellesiyor mutlaka fazla yapin,bu portakal tatlisini.! Ben bu baharda yaptim gördügünüz gibi gayet güzel kaliyor... serbetide öyle ,ben buzdolabinda yatsi hava gecirmeyen bir tuppeware de sakladim.Sicak koyup kavanozda´da sakliya bilirsiniz kilerde. Portakal kabugu recelim kavanozda kilerde benim...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder