20.02.2016

Cheesecake

Cheesecake-Peynir pastasi -Käsekuchen-Almanyanin pastane tarifi Türkiyede yapancaklar icin icine konan Quark Türkce tercümede Lor peyniri olarak gecsede asla degildir Quark bizdeki tatli süzme yogurta yakindir bilmeyenlerin dikkatine!!!
Tarifim tek bulasik kapta olan hatta bir kasik bile yitiyor karistirmak icin ben dün öyle yaptim.Alt taban icin
- 1yumurta
-100 gr seker
-50 gr sivi yag
-1 cay kasigi kabartma tozu
-yarim paket vanilya
-100 gram un
bir kapta kasikla karistirilip kagit serili cember kaba konur (kagit alt tabana yayilir cember üstü konur kilitlenir disaridada da kalan kagit fazlaligi kesilir bu sekilde kilitlenen kagit daha iyi oluyor)kayma olmuyor.hamur tabana elle yayilir cok ince oluyor tam kivaminda.Üstü icin
-500 gr yagsiz Quark yada yagsiz tatli süzme yogurt
-150 gr seker
-1 paket vanilyali puding tozu
-1 cay bardagi sivi yag
-200 gr cig krema
-2 yumurta tam
-4,5 damla limon yagi
bu nuda ayni kapta kasikla cirpip döküyorum alt tabanin üstüne önceden isinmis 170 derecede pisiyor yanlardan koyuluk kahve rengine yakin pisme olunca cikartilir.ben yerken misafirlerimede yaptigim mandalina receliyle servis yaptim tavsiye ederim Afiyet olsun.Malzemeleri tezgaha koyun yapmasi 5 dakkika sürmüyor yiyince iste bu deniyor o derece.






-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder