28.02.2016

Dana haslama

 Halama icin benim bir sloganim vardir bilen  bilir hastalikta saglikta yazinda kisinda derim bunu corbalar icinde söylerim :) Dana haslamayi   yagsiz dana gerdanla yaptim 1 büyük sogani piyaz kiydim  az bir sivi yagla soteledim sogani yarim kilo kusbasi dogranmis dana eti ilede biraz cevirdim tuzu attim Tuz sertlestirir ama ete lezzet verir ben yemeklerime ilk asamada tuzunu eklerim sebzeminde etiminde tuzu icine  cekmesini isterim tabi belki biraz fazla piser lezzetli olsunda saman gibi yemek yemektense bu daha mantikli.Zaten bu tarz yemeklerimi Düdüklü tencerede yapiyorum.Sicak suyunu verdim kaynamaya cikinca ksik ateste 1 saat kadar pisti cok kisik olmali suyunu kaybetmemeli .Sona dogru bir kere actim havucunu ekledim buna patates koymadim.
Bu´da böyle oldu tekrar 10 dakika kaynattim.ister kasiklayin ister ekmek banin dana et suyu baska bir seye benzemiyor Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder