28.02.2016

Kaynar suyla salatalik tursusu


Bu yaziyi ben yaklasik 3 yil önce yazdim sitemde silindi tüm tariflarimle bu uyulamayi yakalsik 3 yildir yapiyorum ben tüm tursuleri bu sekilde yapiyorum yanliz kirmizi pancar tursusu farkli oluyor 






Bu tarifi hep denemek istiyordum bu  sene denedim sonuc benide sasirtti.Ruslari tursulari meshurdur seyrettigim tüm videolarda kaynamis su kullaniyorlar hatta bizim .yogurt yaptigimiz gibi battaniyeye sariyorlar.Aklima yazmistim denedim hemde badem salatalikla sonuc harika oldu salatalik tarladan koptugu halindende daha citir citir oldu tavsiyemdir denerseniz memmnun kalirsiniz.Ben kelek ,lahana badem salatalik,biber,Domatem,havuc,ve kornison salatalik kullandim aralara sarimsak dogradim suyuda kaynayan 1 litre suya yarim cay bardagi sirke 2 kasik deniz tuzu koydum bu litre tarifidir ben bunu 10litre kaptim büyük tencerede suyu kaynatip o sekilde kullandim. Önce hepsine agzina kadar sicak tursu suyunu koydum, yaklasik 5 dakika sonra tekrar tencereye bosaltip suyu ayni suyu tekrardan kaynatip kavanozlara döküp sikica kapadim. Bu arada,ilk suyunu koyunca sebzeler yumusuyor iyice bastirip kavozu kalan sebzelerinizi ilave edin ,yumusuyor dediysem sogudugunda kendini toparliyor ve sertlesiyor defne yapragi ve tane karabiber hazirladim ama son anda vaz gectim Alman tursusu gibi olmasini istemedim...Ayrica bu tarif gecen sene yazildi ben simdi birkere sicak su koyup kapiyorum agzini.Birde cam kavanoz olmasi tabi cok iyi ama ,icimiz disimiz pilastik sanirim Sanirim fermantasyon olmus tursu suyu tüm zarari yok ediyordur Türkiyede imkanlar daha fazla kavanoz edinmek icin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder