24.02.2016

Patlican kebap ,Beli kirik

Firinda patlican Kebap, en pratik yemek, yaklasik 3 kisilik 4 de olabilir 
Yapimi cok kolay yemeklerden biride firin yemekleridir. 2 tane patlican yikanir 5 esit parcaya kesilir tuzlamaya gerek yok köftenin tuzunu alicaktir tuzlanirsa cok sulanir köz tadida olmaz.Yarim kilo yagli kiymaya 2 tane sogan rendelenir 1 avuc( benim avuc cocuk avucudur benimki ona göre ayar yapin) galate unu 1 tatli kasigi biber salcasi,kirmizi toz biber karabiber az kimyon ve sarimsak tozu biraz sivi yagiyla cok iyi bir sekilde yogurdum kücük boy borcama bir iri köfte bir patlican dizdim diger yanda küyük bir firin güvecine biber ve domates ve sarimsak dogradim tuz ve sarimsak ekledim firinimi 250 dereceye actim yaklasik 15 dakika firinim cok iyi bir sekilde isindi bu cok önemli kebabi koydum yaklasik 20 dakikada cok iyi bir sekilde pisiyor kurutmamaya dikat edilmeli hafif yagini ve salcali suyunu saliyor köfteler asil lezzet orda ekmek banmalik oluyor lavas ve kirmizi soganla servis yaptim biz sevdik severek yedik umarim yaparsaniz sizde severseniz...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder