24.02.2016

Tavuk Budu dolmasi

Bu ara cok konustuk biz iki kisiyiz bu sekli bize yetecegi icin böyle yaptim yettide bence denek isterseniz cok memnun kalirsiniz bildik ic pilavla doldurdum tam ölcü verecegim ki pilav ziyan olmasin.2 tane tavuk but yikanmis kurlanmis bir parca kemigi cikartilmis incik kismini cikartmayin diger yanda birat zeytinyaginda cok az üzüm ve kikanmis iyi süzülmüs kavurun icine fistik atin ben kavrulmus koydum sonradan ekledim 1 cay bardagi pirin bardak ajda model pirincle kavurun 1 cay bardagi su ilave edin kisik icine karabiber tarcin ve yenibahar ekleyin cok az olmali ici az cünkü tuz la beraber ceksin 1 tatli kasigi tereyagi ilave edin indirince sogumaya birakin.Soguyan ici tavuklara esit bölün ve yorgan ipiyle dikin güvecin altini tereyagiyla yaglayin tavuklari tuzlayin onlarada tereyagiyla ovun üstüne limon SIKIN bolca olsun ve isterseniz tane karabiber biberiye ve defne ilave edip 250 derecede isinmis firina koyun yaklasik 45 dakika 1 saat kadar kalsin arada ayar düsüre bilirsiniz kapagini acmayinki suyu kaybolmasin kendi yagiyla kalinca pismis demektir zaten güzel kizariyor tandir gibi oluyor.Not ; sakin yan yaglarini almayin kuru olur.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder