6.06.2016

Güney usulü bol nar eksili kisir

4 cay bardagi kisirlik bulgur yaklasik 2 cay bardagi  bardak el yakmiyacak kadar suyla karistirilir biraz beklenir  sonra 1 dolu kasik aci ve 1 dolu kasik tatli biber salcasiyla ve tuzla  yogrulur kalan su azar azar el islatilarak yogrulur ben pul biber koymadim cünkü biber salcam cok aciydi yanliz biraz karabiber koydum bol nar eksisi kimyon ekledim en son 1 demet maydonoz ve 1 demet kiyilmis taze sogan koydum ben eksi ve aci sevdigim icin kisiri yarim limon suyuda ekledim tuz biber kimyon sizin agiz tadiniza uyacak sekilde koyun.bunlarin ölcüsü yok kimi tzlu sever kimi tuzsuz yer.Birde ben servisten önce 1 salataligin cekirdeksiz kisimlarini minicik dograyip katiyorum bunu mutlaka yaparim asla ic kismi olmamali.yaninada bol eksili salata yaptim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder