6.01.2017

Tavuk suyuna sebzeli ve terbiyeli corba

Ben corbalik tavuk kullandim kilosu 49 cent yarim kilosu 25 cent yapiyor ucuz besleyici bir corba oldu.Düdüklü tencerede yarim saat kaynattim
malzeme listesi
500 gr corbalik tavuk genelde tavugun but kismindan cikartiliyor. Yada 1 iri tavuk but
2 tane orta boy patates soyulmus bütün pisiyor
1 büyük havuc soyulmus 3 parcaya kesilmis
1 avuc corbalik dogranmis pirasa
1 avuc corbalik dogranmis  kereviz yada bir bir dal yapragi
1 defne yapragi
5,6 tane tane karabiber ve tuz
2 corba kasigi pirinc
Terbiyesi icin
2 kasik yogurt
1.5 kasik un
yarim limon suyu
 Tüm malzeme yumusayana kadar piser patates ,havuc ve tavuklar cikartilir patates ve havuc minik küp olarak dogranip deri ve kemikten temizlenmis tavuk eti ile tekrar tencereye konur kaynamaya cikinca cirpilmis terbiye azar ,azar ilave edilir bu sekide yaklasik 3,4 dakika daha kaynatilip maydonoz ie servis yapilir.Ben bu corbada terbiyede yumurta sarisi kullanmiyorum.
söylemeye gerek yok tam hastalik ve sifa corbasi.Bu arada tavuk suyunun üste cikan yagini bir kasik yardimi ile alinir






 Bayagi bir fire oluyor ama cok lezzetli bir su oluyor







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder