18.02.2016

Ayva ve armut tatlisi

Ayva ve armut tatlisini beraber pisirdim Düdüklüde. ikramida üstüne hafif gül suyu serperek hindistan cevizi antep fistik ve cevizle servis yaptim kaynak ve dondurmada makbuldur bu tatlida nasil severseniz.Ayva ve sert armut soyulur ortadan kesilirtencereye yarim cay bardagi su kivam ve tat veracek kadar seker lütfen baska bir sey koymayin tadini kirmayin karanfil ve tarcin cubugu olarak ben terci etmem.meyveleri ortalari tencereye gelecek sekilde dizdim düdüklünün kapagini kapadim kaynamaya cikinca düdüklümün altini kistim tam 15 dakika pisirdim saat tutmak lazim meyveler cok yumusamasin.Tencereyi acinca ayvanin renk aldigini görüceksiniz Ayva recelimide artik düdüklüde yapiyorum gecen yildan beri biliyorsunuz.Aksamdan yapin tencerede sogusun tatliniz. Ben Sare Terzioğlu,dan esinlenerek üstüne gül serbeti degilde gül suyu serme yaptim Selam olsun kendisine sizi seviyoruz Sare hanim`a selam olsun.Hindistan cevizinede batirinca gercekten Lokum oldu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder