18.02.2016

Ispanakli Tavuk sarmasi

Ispanakli tavuk sarmasini soslu  yaptim paztates püresiyle servis yaptim. 2 parca tavuk gögsünü kalin actim cok düzgün olmaya bilir icine  1 iri sogani yarim ay dograyip tereyaginda kavurdum icine 2 dis sarimsak ezdim ve yikanmis ve dogranmis 300 gr Ispanagi dogranmis koydum bu islemi döküm tavada yaptim kapagi acik kavurdum suyu cekene kadar tuzunda ilave ettim. tavuklarin arasina ilave ettim sardim bir Kapakli borcamin  altina 1 kasik erimis tereyagi koydum tavuklari dizdim üstinede tereyagi sürdüm. Borcamin  kapagini kapayip 250 derecede  cok iyi isinmis firinda  pisirdim tavuklar yakalasik 20 dakika da pisiyor. Ben bir kasede biraz  süt ve su ile  Knorr un tavuk sosunu karistirip tavuklarin üstüne gelmemek sartiyla güvece döktüm tekrar üstünü kapatip firina verdim sos kaynamaya cikinca altini kapadim birazda bu sekilde kaldi diger tarafda bol tereyagli az sütlü patataes püresi yaptimberaber servis yaptim afiyet olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder