22.02.2016

Cikolatali muhallebi

Cikolatali Muhallebi
-1 litre
-1 cay bardagi un ( 12 tepeleme  olmayan tatli kasigi )
-4 tatli kasigi aci kakao
-2 kasik nutella
-6 corba kasigi seker
-1 yemek kasigi nisasta
-süslemek icin Sam fistigi ve hindistan cevizi
Önce unu ve nisastayi kalin tabanli tencereye koydum tahta kasikla un kokusunu hissedilene kadar kavurun asla rengi dönmesin yanlizca un isinsin kokusu ciksin yeter. Kenara alin tencere sogusun.icine kakaoyu sekeri koyun ,bir karistirin malzeler bir birine iyi karissin sonra sütü ilave edin. Tel cirpiciyla cirparsaniz daha kolay olur. Kaynamaya cikinca dibini tutturmadan bir sure pisirdim kenera aldim 2 kasik nutellela ekledim iyi karistirdim ve kaselere koysum üstünüde süsledim ki lezzeti dahada artsin Artik cikolatali bu tarz tariflere nutella koyuyorum yumurta sarisi ve tereyagi koymuyorum tadi cok daha güzel oluyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder