22.02.2016

Goji Berry ile zayiflayalim sagligimiza kavusalim faydasi saymakla bitmiyor

Goji Berry -Kurt üsümünü gecen yil Aralik ayinda Türkiye tatilimde Aktardan alis veris yaparken 80 tl ye satin aldim tabi kilo degilde denek amacli aldim cok pisman oldum.Tekrardan Türkiyeden getirttim.Faydasi son günlerde cok moda bilindigi gibi ama ben size istahi düzenliyici olarak cok faydali oldugunu söyleye bilirim.Biliyorum bana her zaman güvendiniz tariflerimi uygulayip aciktan ve özelden tesekkürlerinizi ilettiniz sagolun.Ben kendim sevmedigim ve denemedigim hic bir seyi tavsiye etmem.Faydasi saymakla bitmiyor icinde
-Beta karoten
-Kalsiyum
-Bakir
-Selenyum
-Demir
Amino asit
-B1-B2-B6
vitaminleri barindiriyor
Benim kolesterolüm düstü artik ilac almiyorum kiloyuda dengeliyor ben nasil kullaniyorum sabahlari 10 tane kadar agzima atip cigniyorum sayi 5 tane daha fazlada olabilir 1 fincan yesil cay la destekliyorum sonra görüceksiniz kahvaltida cok istekli olmuyacaksiniz bunu yemek öncesi 3 ögün yapin.Sekerimdede düsme oldu birde cok enerji veriyor tavsiye ederim tabi faydalari saymakla bitmiyor.Lezzetli incir cekirdeklerinden kücük cekirdekleri var mümkünse iyi cegnemek de yarra var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder