22.02.2016

Midyeli Pilav

Midyeli tarifleri cok severiz buda onlardan biri.
Üzüm ve pistikla yaptigim ic pilavi ben daha degisik yaptim bunun icin önden 1 bardak pirinci 1,5 bardak suyla pisirdim pilav gibi diger yanda fistik ve üzümü cok az yagda kavurdum yagi gören  üzümler aninda sisiyor ve karamelize aluyor. Fistiklarda citir olur yani pilavla pisseler bu sekilde olmuyacak ben size bu sekilide tavsiye ederim.pismis pilava bol karabiber cok az kuru nane ile koyup harmanladim,diger yanda ayiklanmis 1 kase ic midyeyiyde 3 dakkika hasladim süzdüm onuda ilave ettim tekrra karistirdim bu islemi ayri ayri yapmamin sebebi midyenin kousu pilava gecmesin diye bu sekilde pilavi üzümün ,fistigin ve midyenin tadini ayi aliyorsunuz serviste biraz limon ve maydonozla servis yaptim.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder