6.02.2016

Ahtapot Salatasi


  
Yedigim en lezzetli ahtapottu Ben isirdim diye söylemiyorum fazla islem yapmadim en yenir dogal haliyle yaptim.Bu gün kalamar dolmasinin yanina eslik etti en nefis halile...yaklasik 800 gr di temizledim bas keseyide pisiririm vantuzlari asla siyirmam Vantuzlari siyirmak muzun icini atip kabugunu yemektir bizden baskada baska ülkede siyirilmaz.Bol yikadigim ahtapotun icine biraz tuz ve kendi yaptigim elma sirkemden koydum yarim bardak..., hem kokuyu aliyor hem lezzet veriyor ,hemde kolay pisiyor.düdüklüde pisirdim kisik isida yaklasik 35 dakkika pisirdim yeterli geldi.Ben tekrar suyun altian tuttum vantuzlara zarar vermeden dogradim bol zeytinyagina az limon ve tuza gömdüm benim salatam bu sekilde oluyor baska birsey koymam.Yumusak ve lezzetliydi cok..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder