7.02.2016

Limonlu kek

Limonlu kek yapilisi :) klasik kek yapimi ben gündüz yapmtigim salatama limon sikmadan önce limonumu yikadim kuruladim rendenin ince tarafiyla rendeledim bir kasik seker koydum üstüne islerimi yaptiktan sonra aksam cayi icin limonlu kek yaptim.2 cay bardagi süt ,1 cay bardagi sivi yag,1 yumurta ,1 paket kabartma tozu, yarim paket vanilya ve limon rendesini koydum unuda ekledim göz karari hepsini ayni anda bir telel cirptim kisa cirptim kekim iyi olmasi icin yani hep diyorum ya malzemeleri bir kaba ayni anda koy ve cirp bakin kek nasil oluyor.kek kabimi yagladim yaklasik 170 derecede isinan firina keki koydum kalin olmamasi icin malzemeleri az tuttum kekim pisince yikanmis kurlanmis bir limonu incecik kestim diger ve bir limonlu sos hazirladim yarim limon suyunu yaklasik bir kücük kase pudra sekerine ekledim karistiridim yari macun gibi oldu cok kuyu olmasin akiskan olmali bir fircayla kekin üstüne yedirerek sürdüm ve limon dilimlerini üstüne dizdim üst sosu donunca dilimledim ve servii cirpilmis cig kremayla yaptim ferah ferah bir cay keki oldu kahvede yakisir tabiki :) bir dahaki sefer unu cay bardagiyla ölcücem söz biraz kati hamur olmaliki cökme dagilma yasanmasin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder