7.02.2016

Zeytin receli




Yesil Zeytin receli...Önceki gün yazmistim benim hade ya zeytinin recelimi olur dedigim Akcayda aldigim begenerek yedigim gelen her misafirime tatdirip yorum aldigim zeytin recelini yaptim smile ifade simgesi Öncelikle cekirdegi cikmis tamamen acisi cikmis tuzsuz yesil zeytini ben 1 gün suda beklettim kendi hacminin az bir kati seker ve 2 bardak su dis yüzeyi traslanmis yarim portakal kabugu parcaciklari ve ben yaklasik yarim kilo zeytine 4 karanfil koydum yarim portakal kabugu ekledim kaynamaya gelince kisik isida serbetim koyulasincaya kadar pisirdim sicak kavanoza koydum kapagini siki kapadim bu sekilde 2 yil kalabilir bu tarz receller yani tatlilar dahada tatlanip lezzetlenir.Türkiyede tarif okudum ama sanirim biberli dolma zeytinlerin biberlerini cikartip yapiyorlarmis ayni sonucu verirmi bilmiyorum daha önce yazdim ben Fas zeytini aldim onlar cok amacli kullandiklari icin tuzsuz zeytinleri bulunuyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder