7.02.2016

Kemer Patlican Receli


Kendini incir receli sanan patlican recelini tabiki burda kemer patlicanla yaptik seradan olmali :) sasilacak sekilde rengi zümrüt rengi oldu acaba karbonatli suya koydum ondanmi.Yapilisi: 3 patlicani soydum yaklasik 4 parmak genisliginde kestim ortadan kesip 3 e böldüm patlicanlari burda kirec olmadigi icin yarim litre suya 2 kasik karbonat koydum patlicanlari icine attim üstüne agir bir cam kase koydum patlicanlar suyla temas etsin diye 3 saat beklettim yikadim 2 bardak sekeri 1 bardak bardak su ekledim kaynayan serbete 2 tane karanfil attim patlicanlarida koydum yüksek ateste hem yumusadi hem kivam ve renk aldi serbeti koyulasincaya kadar kaynattim tadini sorarsaniz bir iki tane ilikligiyla yedim sizin icin tabi :) sanki kestane sekeri tadi var ben severim bu taz talilari macunlari 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder