18.03.2016

Cin sebzeli makarnasi ♥ Yapilisi ben sebze olarak Cin lahanasi ,pirasanin beyaz kismi ,kirmizi et biberi,beyaz havuc ve sicaksida islantilmis 7 cesit asya mantarlari kullandim...Mantarlari sicak suda islattim cisen mantarklari dogardim suyunuda makarna haslanirken icine ekledim lezzet versin diye.Sebzeleri julyen dogradim zeytinyaginda soteledim mantarla beraber diger tarafta döküm ve derin tavamda sivi yag koydugum Cin nudellarini makarnasini biraz kizarttim ve icine kaynar su ekledim tuz attim ve cok diriligi kabolmadan pasirdim süzdüm ve sebzelerle ve soya sosuyla beraber harmanladim diger tarafda gene julyen dogranmis tuz ve birazda aroma eklenmis tavuk gögüsünü biraz yagda soteledim isteyenin tabagina koydum bu tabak benimki ben cok tavuk sevmedigim icin az aldim cocuklarinki fazlaydi.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder