18.03.2016

marshmallow lu Cikolatali pasta

Evdeki malzemelerle yaptim kakaolu kek yaptim ortadan kestim yaptigim kremadan 
biraz alt kata sürdüm 2 tane ince dilim muz dogradim ve 3 corba kasigi ilittigim nutelladan muzlarin üstüne gezdirdim diger keki kapadim kalan kremayla sivadim bu kremadan az biraktim bir paket kerm santi yaptim bu kremayida karistirdim kizimin yasi kadar marsh mallows koydum bir tane eksik saymisim :) ve kemayi bir torbayla SIKTIM ve pastaci kirazlarini dörde böldüm süsledim mücevher gibi oldu yiyenler begendi abartisiz güzel bir pasta oldu Canimin ici 25 yasini bitirdi bu arada♥ yapilisi kek icin 2 yumurta ,1 cay bardagi siviyag,2 cay bardagi süt,1 paket kabartma tozu ,1paket vanilya,2,5 tatli kasigi aci kakao ve alabildigi kadar un kalibin altian ayagli kagit koymayi ihmal etmeyin kek kolay cikacaktir.kremasi 1 paket kakaolu puding pisirdim ,dr oetker kullandim tarifinden 100 ml az süt koydum ve pismeye yakin 50 gr sütlü kuvertüre cikolata ekledim puding pisince icine 75 gr tereyagi ekledim yanlizca tele cirptim ve devamli cirparak soguttum.ici icin 3 kasik ilik nutella ve muz alt tabana yaptiginiz kremadan sürüyoruz biraz,Üstünede pakettin tarifinden 50 gr eksik krem santi cirpilip kalan kremayla kullanilir.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder