18.03.2016

Cark cöregi model dogaclama gene

Tarifi bir tepsilik yapilisi: 1 büyük model cay bardagi sivi yag,2 cay bardagi süt ,2 yumurta aki (sarisi üstü icin ) yarim 1 tatli kasigi tuz,3 tatli kasigi seker,bir cimdik mahlep, 1 tane yarim cay bardagi ILIK suda erimis pakmaya,ve alabildigi kadar un ekmek hamuru kivaminda olmali...Mayalandiktan sonra mümkün oldugu kadar tek parca halinde dikdörtgen halinden actim pizza bicagiyla seritler kestim herkestigim seritlere celtik attim ve rulo sardim 2 yumurta sarisini biraz sütle cirptim ve bu yaptigim carkin uclarini yumurtaya soktum ve bu sekilde üstünü yumurtaladim cok kulakli oldugu icin fircayla zor olacagini düsündüm soguk firina koydum yarim saate bu sekilde mayalandi sonr firini 200 dereceye actim tepsi icindeyken tekrar mayalanarak pisti...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder