1.11.2016

Dizmana

Dizmana Göcmen Cöregi
2 su bardagi ilik süt
yarim cay bardagi zeytinyagi
1 tatli kasigi tuz
1.5 tatli kasigi seker
1 paket instant maya
ici icin yagsiz bir parca peynir ezilmis
Alabildigi kadar un, hamur civik ele yapisan olmali mayalaninca toparlaniyor.Cok iyi mayalanmali hamur minik bezeler aldim icine peynir koydum üsten toparladim yaglanmis yagli kagit serili cember kaliba toparlanmis taraf üste gelecek sekilde dizdim, üstü kapatilip tepsi mayasi yaptim mayasi gelince üstüne bir kase yogurt 1 yumurta yarim cay bardagi zeytinyagi yarim cay kasigi tuz ile yaptigim sosu sivadim gene yaklasik yarim saat beklettim 200 derece isinmis firinda kenarlari koyulasincaya kadar kadar pisirdim.
Yumusacik pufidik bir cörek oluyor.
benim ölcüm kendime göreydi fala yapilinca ölcü artar su ilaveli de yogrulur size kalmis.üstüne cörek otuda serpile bilinir.Asli sade`dir ben peyniri seviyorum ondan bu sekilde yaptim.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder