9.11.2016

Kavala kurabiyesi

1 su bardagi çekilmiş badem 
1.5 su bardagı un 
1.5cay bardagı pudra şekeri 
1yumurta akı
150 gr erimiş tereyağı 
Yarım paket kabartma tozu
Yarım paket Vanilya
Yapımı için önce bademi bir tavada yağsız pembeleşsene kadar kavuruyoruz
Bir yoğurma kabına alıyoruz sonra aynı tavada unu kokusu çıkana kadar kavuruyoruz beyaz kalıcak bunuda aynı kaba alıp soğutuyoruz soğuyan karısima pudra şekeri Vanilya ve kabartma tozunu ilave edip karıştırdım ve ben eledim hepsini tariflerde yoktu bu şekil kolay geldi tereyağı ve yumurta akı ile yoğuruyorsunuz bir merdane yardımı ile inceltip hamuru çay bardağı ile daire çıkartıp sonra yarım ay yapıyorsunuz ben kalan diğer yarıyıda bu şekilde bıraktım üşendim iyide oldu.çok tarif okudum yerli yabancı biridemi birinle uymaz anacığım 😄neyse Allahtan emeğime deydi Gülgün ,arkadaşımdan aldım kopyaladım Onuda bulamadım benim katkımda hepsını elemek oldu 😀en sevdiğim kurabiye tenekelerine koydum ,burada saklamayı seviyorum şimdi yeni tenekeler peşindeyim malum tam kurabiye tenekesi bolluğu var Noel geliyor ya ondan 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder