9.03.2016

Domates salcasi

Domates salcasi -Tomates salcami ben Canakkale domatesiyle yaptim. lezzeti daha güzel oluyor.Domatesleri yikadim iri parcalara halinde kestim.Düdüklüye koydum 10 dakika kaynattim acip blandirdan gecirdim. Tepsilere döktüm biraz deniz tuzu attim günese koydum gittim geldim karistirdim geceleride üstüne  tülbent cektim . Evin üst katinda tarasta yaptim toz olmamasi icin. Suyunu cekince biraz sivi ya ekledim.Genede icim rahat etsin diye tavada gene isitarak kavanoza koydum üstünede sivi yag koydum siki kapadim agzini cok güzel oldu olmamasi icin zaten neden yok yanliz ne kadar kaynatarak yapilsada gülgede kalamsin fermantasyonlasir mayalinip eksiye bilir onun icin derin kaplarda yapmamak münkünde tepsilerede tepeleme koymamali.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder