4.03.2016

Dügün Corbasi

Dügün corbasini ben genelde kuzu gerdandan yaparim.2 iri dilim kuzu gerdani yaklasik 1 litre suyla ve tuz ile  kisik ateste etler kemikten ayrilana kadar pisirdim.etleri cikardim sogudu kemiklerinden iyikladim tencerede biraz tereyaginda 2 kasik un´u kavurdum kakusu cikana kadar.sogumus et suyunu ilave ettim etleride koydum icine yaklasik 10 dakikada bu sekilde kisik isida kaynadi 1 yumurta sarisi ve limonsuyunu kendinize göre ayarliya bilirsiniz terbiye yaptim corbadan 1 kepce alip terbiyeyi ilistirdim yumurta pismesin kesik kesik olmasin kötü koku olusmasin diye.Terbiyeyi yavas akitarak corbaya ilave ettim bir tasim kaynatip altini kapadim servisi isterseniz kizgin tereyagi ilavesiyle yapabilirsiniz ben icine koydugum icin serviste kullanmadim tereyagini Afiyet olsun.





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder