4.03.2016

Etamin masa örtüm

Bu masa örtümü cok genc yasta yaptim Annem bir arkadasinda görmüs begenmis Arkadasinin Hollandali gelini Hollandadan getirmis Kilisede yasayan Raibelerin isledigi Poplin kumasa etamin isi yapilmis bir masa örtüsüydü incecik baski gibiydi.Masa örtüsünü almis gelmisti Sevinc yapabilirmisin dedi bende cok hevesliyim ufak tepek seyler yapiyorum yaparim dedim hemen manifaturaciya gittik sanirim 14 renk fazlada olabilir Ören Bayanin isleme ipini ve kalin etamin aldik.Kenarlari önce bastirdik ve ben etamini yere sererek tek ,tek gözleri sayarak isaretler koyarak örnegi yerlestirdim. her kösesi tam sayidir olan kumasa optimal örnegi yerlestirdi.Bu örengi tabi yapilinca cok isteyen oldu ve örenk yayildi eger böyle bir masa örtüsü görürseniz benim emegimdir 40 yil öncegi emegimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder