4.03.2016

Tombik yaprak dolmasi ve enginar dolmasi


Tombik yaprak dolmasi ve Enginar dolmasi.
Bu sefer enginarlarin ic yapraklarina doldurmadim o cekli cok ic aliyor ben birazda arap usulü yaprak sarmak istedim Azerbaycanda´da böyle tombik yapiyorlar bu sekli dah lezzetli oluyor kalem gibi sarmadan onu belirteyim öncedende yapmistim Azeri bir takipcim yazmisti biz salca ve maydonoz koymuyoruz onun yerine bol dereotu diye biz salca domatese aliskiniz ben kendi usulümle ic yaptim bende bol dereotu dograrim.Enginarin üstün budadim hafif kararma olmustu yoksa kesmem ben ama bu sekle bu uygun bir tasim limonlu suda kaynattim bu sefer elinle ortasini temizledim ve ici doldurdum biraz yag ve suyla pisti tombikler cerez oldu.yaprak Türkiyeden salamura degil haslamadir. 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder