11.03.2016

Gül Receli

Bu senede yapmak nasip oldu cok sükür.Eski ören yerinden topladim yaklasik iki bardak vardi ben ölcülü yaptim 2 bardak kadar vardi dolu dolu 2 bardak seker ve 2 bardak su kullandim yikanmis gülleri kalin tabanli tencereye aldim sekeri koydum sekerle ovdum seker eriyene kadar 2 bardak su koydum kaynamaya cikinca altini cok kisik yaptim kave ayarina getirdim kapagini kapadim yaklasik yarim saat kadar pisirdim sona dogru 1 cimdik limon tuzu ve 2 damla zeytinyagi ekledim kivami gelene kadar altini actim ocagin .Cok koyu olmamali birde piserken katiyen metal kasik kullanmayin hatta hic kasik kullanmayin ben salladim bir iki kere sicak kavanoza koydum kapagini siki kapadim.En rizikosuz gül receli budur aksamdam mayanladirimaya gerek yok bu gülü tadini bilen bilir ev GÜL parfümü kokuyor...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder