15.03.2016

Sebzeli tavuk sarmasi

Ben tariflerimi akildan yaptigim icin ( Bu arada aklin yolu birdir cok akilla kesisiyoruz bazen ) ismi tam kendime göre tavuk sarma dedim.Tanesi 200 gr tavuk gögüslerini kendim acip inceltim Türkiyede kasap daha güzel yapiyor.icinede ben ortaboy pirasanin beyaz kismini,1 orta boy havucu ve 1 cerliston biberide jülyen dogradim evde olan beyaz salgam yapraklrindanda kücük bir kase kiydim evde hangi yaprkali sebze varsa lahanada dahil olmak üzeri dograya bilirsiniz sebzeye lezzet verecektir tabiki 2 tanede ince kiyilmis sarimsak.Tavaya biraz sivi yag koydum önce sarimsak tuz ve havuclari yumusamaya baslayinca biberleride koydum beraber karalemize bir hal aldi son olarak yesilligi koydum onunlada soteledim tabuklari cok az tuzladim ici ikiye böldüm tavuga yaydim ve rulo olarak sardim alti yaglanmis seramik bir güvece koydum üstünüde yagladim cok az bir suyla ben silex de pisirdim siz üstü bir kagitla kapali olarak firinda yapa bilirsiniz pisme yaklasik 20 dakkika kadar pisirdim pisen ve suyunu birakan tavuga 200 ml krema ve özel bir toz karisim ekledim burada satilan basit bir sos tozu kivam ve lezzet vermesi icin birazda beraber pistiler yanina tereyagli ev yapimi patates püresi ve tereyagli sebzeyle sundum yaninada kuzu kulagi taze sogan ve beyaz salgam yapraklariyla bol eksili zeytinyagli soslu salatayi ikram ettim kendimize :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder