13.04.2016

Tavuk kanat Kentucky tadinda

Dün Fulya inan arkadasimin sayfasinda gördüm  internet tarifiydi hemen yaptim ama ben kizartmadim firinda yaptim tarife uyarsaniz cok lezzetli KFC yani Kentucky Tavuklarinin lezzetindeydi ben 2 kilo kanat kullandim önce yarim litre süte 2 asik kadar sirke ve 1 kasik limon suyu koydum yaklasik 1 saat beklettim bu sekilde süt yogunlasti icine 2 sarimsak ezdim tuz, bol kirmizi toz biber ,sebze cesnisi ve 1 kasik kadar bal ekledim acida konur ben bebeklerde yer diye koymadim ama cok yakisirdi süt marinasi mutlaka tavuklarin üstüne ciksin yaklasik 6 saat beklettim arada harmanladim yagli kagit serilmis tepsiye dizdim birazda ostüne cesnili karismis kirmizi biber serptim yüksek ayarda önden isitilmis firinda nar gibi kizarana kadar pisirdim yerken evet ayni lezzet dersiniz kesinlikle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder