29.02.2016

Sütlü biber katigi ,hatca katigi,Yogurtlu biber

Pomak mezesi yada tursusu yogurtlu biber,isim konusunda cok zengin bu tursu yada 
meze Hatta diger isimlerini yoruma yazarsaniz cok sevinirim ...Almanya'da nasıl Yaparım daha önce yediğim ama cok tuzlu bulduğum yoğurtlu biber turşusunu diye düşündüm kendimce bunu yaptım Türkiye'deki malzemelere yakın olanlardan tarifide kendimce kolaj yaptım.yarim kilo aci biber cekirdekleri cikti parmak seklinde kesildi yarim kilo yagsiz quark yani siz yüzme yogurt kullanin varsa ve ben italyanlarin Roccotta peyniri kullandim oda kasar loru tadinda cok benziyor 1 cay bardagi süt 1 tatli kasigi tuzla bir kasede karistirdim biberleride koydum onunlada bir güzel karistirip kiloluk bir kavanazo koydum kavanozun kenarlarini iyi bir sekilde temizledim en üste biraz daha tuz serptim neden yaptim bilmiyorum :) ve zeytin yagi koydum havayi kesmesi icin dün bir arkadasim margarin eritmisti üstüne havayi kesmesi icin.Dün cok tarif okudum benim malzemelerimle bu oldu, olacagindan eminim buz dolabina koydum bakalim nasil olucak.Dedigim gibi dün cok tarif okudum ve video seyrettim bir tarif bu kadarmi baska baska yapilir kafam karisti bizden bu cikti bakalim nasil olucak...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder