22.03.2016

Ananas receli

Dün kendime Diyet Marmelat ,Recel yaptim ikisinin arasi bir sey oldu.Ben pektinli seker hayarimda 1 kere kullandim cok jöje li sevmedigim icin kalan sekeri atmistim O zamanlar seker yiyebiliyorum.Simdi kendime özel en sevdigim tadina bayildigim Ananastan yaptim Hatat sekerli bile oldu.100 gr normal toz sekerde 400 kalori varken pekrinli sekerde 141 kalori var ananasta zaten en saglikli meyvelerden.1 soyulmus ananasi minik dogradim 1 bardak suyla yumusayinca ama diriligi gitmeyene kadar pisirdim tadini kontrol ederek sekeri koydum yaklasik 6 kasik seker yetti birazda bu sekerle kaynattim su gibi oluyor onu biliyorum sonra soguyunca katilasiyor tadi ayni cok sevdigim bir markaninki gibi olmus cok begendim tavsiye ederim Pektin icin arastirma yapabilirsiniz dogal jelatin olanlarda var elma pektii var Almanyada olanak cok Türkiyedede vardir bakmak lazim...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder