22.03.2016

Ev tantunusi domatesli biberli

Ev Tantunisi Bu gün Tantuni günümüzdü.600 gr antrikot dan minik kusbasi dogranir 
cok kizmis bir tavaya et konur suyu cekene kadar sotelenir sivi yag eklenir kurutmadan 
karistirilarak pisirilir yaklasik 1 su bardagi ilik su devamli elle serpistirilir pisme ismemi
bitene kadar baharat olarak ben biraz pul biber ve kirmizi tatli biber koydum 2 tane dogranmis biber eklenir iki minik domatesi cok ufak dogradim biberler yumusayinca icine domatesleri ekledim domatesler biraz yumusayinca pisme tamamlanmistir lavaslari etin yagiyla islatip etten ve saltasindan koyup dürüm yapilir ben etin üstüne biraz limon SIKTIM daha lezzetli oluyor.








2 yorum:

  1. Sevinç hanım bu güzel tarif için çok teşekkür ediyorum. Ellerinize emeğinize sağlık efendim.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkür ederim Tevfik bey sagolun

    YanıtlaSil