22.03.2016

Kemik suyu Derin dondurucuda

Kemik et suyu bulyon ♥ Uyluk kemigi ve dana incik bölümünden kemikleri yikadim cok az tuzla kemiklerin üstüne cikacak kadar suyla düdüklüde kisik ayarda 1 saatden fazla kaynattim ince telli süzgecten süzdüm bir gece soguk balkonda beklettim üstündeki yag donunca tamamen dagitmadan yagi bir kasikla aldim.Tencereyi tekrar ocaga koydum kisacik ilittim ilininca jölemsi et suyu tekrar sulandi bir huni yardimiyla buz torbalarina doldurdum buzluga koydum...Dogal kemik suyu corbalara lezzet ve bizede saglik verecektir yas alan bizler ve ailemizin yeni üyeleri torunlara cok faydalidir bebeklerimiz ek gida alinca corbalarina yemeklerine attacagiz.Bu tarzda et ve Sebze suyuda yapa biliriz.Benim su anda yazdan kalma bu sekilde domates suyum var limon ve portakal sularimizida ihtiyac olunur diye dolapta bu sekilde sakliyoruz.Bazen evde limon olmaya bilir yada Zeytinyagliya koymak icin yada keklere kurabiyelere pastalara koymak icin portakal suyuna ihtiyacimiz olabilir böyle bir ihtiyactan sonra ben limon ve portakal suyunu bu sekilde sakladim hatta hatta maden sularinin icine atinca cok güzel oluyor...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder